زیرمجموعه چیست؟

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

Azam - سلام خسته نباشید
چگونه وجه واریز به حسابمون میشه مرحله مرحله لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:سلام برای برداشت از سایت یا وازیر دلار به سایت؟ در هر صورت تا چند روز آینده هر دو رو توضیح کامل خواهم داد ممنون از کامنتتون - 1397/7/9

زیرمجموعه چیست؟

بازدید: 59648
زیرمجموعه چیست؟

مهم ترین نکته در موفق شدن در این سایت ها گرفتن و جذب زیرمجموعه است. شما اگه هر روز در این سایت ها بدون زیرمجموعه کلیک کنید فوقش در سال 25 دلار در بیارید ولی اگه زیرمجموعه جذب کنید به درآمدی فوق العاده بیشتر مثلا 10000 دلار در سال خواهید.

Related image

زیرمجموعه در سایت های کلیکی به دو صورت است :

1_زیرمجموعه مستقیم

2_زیرمجموعه اجاره ای

اما زیرمجموعه مستقیم چیست؟ زیرمجموعه مستقیم یعنی با لینک معارفه شما شخصی در سایت ثبت نام کند. مطئمنن شما در نرم افزارها و بازی ها توی پیام رسان ها چند بار چند تا از دوستانتان یا فامیل هایتان را دعوت به نصب یک نرم افزار یا بازی داده اید. در این سایت ها هم قضیه همینطور هست. شما لینک معارفه خود را به شخص می دهید و آن شخص با آن لینک در سایت ثبت نام می کند. البته شما می توانید از بنر هم برای تبلیغ استفاده کنید. به طور مثال در بالا صفحه من تمام بنرهای سایت هایی که کار می کنم و پیشنهاد می دم شما در آن ها ثبت نام کنید را قرار داده ام.

Related image

چطوری زیرمجموعه مستقیم جذب کنیم؟

شما در بعضی سایت ها در بالای صفحه خود ، مثل عکس زیر یک لینکی رو مشاهده می کنید که در آخر یوزرنیم خودتان نوشته شده است. این همون لینک معارفه شماست

اما اگر نیاز به بنر داشتید یا این لینک در بالای صفحه اکانتتون نبود ، معمولا در سمت چپ یک قسمتی بنام Banner وجود دارد که وقتی روی آن کلیک می کنید به صفحه اختصاصی بنرهای شما در اندازه های مختلف می رود.

در صفحه باز شده شما 4 قسمت رو مشاهده می کنید:

1_لینک معارفه شماست

2_انواع بنر ها با شکل ها و اندازه های مختلف

3_آدرس عکس بنر

4_کد html بنر که برای قرار دادن بنر در وبلاگ و متن صورت می گیرد

خب حالا که با زیرمجموعه مستقیم و نحوه جذب آن آشنا شده اید بریم سراغ زیرمجموعه اجاری.

در سایت های کلیکی راز درآمد ، بیشتر گرفتن همین زیرمجموعه اجاره ای و سپس زیرمجموعه مستقیم است.البته هردو به هم وابسته هستند اما به هر دلیلی نتوانستید زیرمجموعه مستقیم جذب کنید عیبی ندارد و می توانید به درآمد زیاد نیز با همین زیرمجموعه های اجاره ای برسید. اما زیرمجموعه اجاره ای چیست؟ این نوع زیرمجموعه افرادی هستند که بدون دعوت نامه و شاید به طور اتفاقی در سایت ثبت نام کرده هستند. ممکن است فردی در اینترنت در حال گشت و گذار می باشد که به طور ناگهانی با این سایت ها آشنا می شود. خوشش می آید و ثبت نام می کند. این می شود زیرمجموعه اجاره ای.

چطوری زیرمجموعه اجاره ای بخریم؟

برای جذب زیرمجموعه اجاره ای برعکس مستقیم نیاز به تبلیغ لینک خود ندارید. شما کافیه مقداری پول جمع کنید یا واریز کنید و سپس با آن پول افرادی را از سایت اجاره بگیرید. معمولا در این سایت ها ابتدا 1 دلار جمع یا واریز می کنید و سپس شما در سایت در قسمت Rent Refferrals در خواست 5 زیرمجموعه اجاره ای می دهید. البته این مقدار در بیشتر سایت ها است و بعضی سایت ها مثل عطی ، 40 سنت ، کلیکس یونیورس 75 سنت و... مقدار کمتری دریافت می کنند.

بعد از اینکه 5 زیرمجموعه اجاره ای میگیرید این 5 زیرمجموعه برای 30 روز و به ازای هر کلیک مثلا 0.001 دلار پول می دهند. البته بازم این مقدار در سایت ها با هم فرق می کند ، یک سایتی به ازای هر کلیک 1 سنت وحداکثر 2 کلیک می دهد یک سایتی 50 کلیک می گذارد اما به ازای هر کلیک زیرمجموعه 0.05 سنت می دهد. این دیگه بستگی به سایتی دارد که توش ثبت نام کرده اید. این رو در نظر بگیرید که در بیشتر سایت ها مقدار پولی که از هر کلیک زیرمجموعه اجاره ای بدست میارید با مقدار پولی که از هر کلیک زیرمجموعه مستقیم بدست میارید فرق می کند.

این توضیحات مختصر برای آشنایی شما با زیرمجموعه ها. زیرمجموعه ها را وقتی در سایت می خرید و جذب می کنید بیشتر خواهید شناخت. اما حالا بریم سراغ تعداد کلیک های زیرمجموعه ها.

بعضی اوقات پیش می یاد که شما با یک دلار 5 زیرمجموعه می خرید اما خیلی ضرر می دهید! چگونه ؟ الان توضیح می دهم. شما وقتی 5 تا زیرمجموعه میخرید خب به طور طبیعی اون ها هم انسان هستند و در روز ممکن مشکلاتی پیش آید که نتوانند کلیک کنند و یا اصلا دیگه پس از مثلا 10 روز کلیک نمی کنند خب صد در صد این یعنی ضرر. برای اینکار سایت ها یک قسمت گذاشته اند به نام ریکال (Recycle). این به شما کمک می کند زیرمجموعه های غیر فعال را تعویض کنید. به طور مثال به عکس زیر توجه کنید:

قبل از اینکه سراغ ریکال بریم ما بریم توی این عکس به بخش های 2 ، 3 و 4:

2_با استفاده از این گزینه شما می توانید راحت تر زیرمجموعه خودتان را پیدا کنید در یک قسمت این بخش کامل توضیخ داده خواهد شد.

3_با فعال کردن این گزینه به طور خودکار زیرمجموعه شما یک روز به روزهایش اضافه می شود. البته این اضافه شدن مقداری هم پول کم می کند مثلا هر روز ازتون بخاطره فعال بودن این 1 سنت برای هر زیرمجموعه کم میشه .

4_این گزینه اگه فعال باشه به صورت ماهانه زیرمجموعه هایتان تمدید می شود.

توصیه من به شما این است که خودتان به طور دستی زیرمجموعه ها را تمدید کنید.

برگردیم سر ریکال کردن. شما همینطور که می بینید روبروی بخش 1 من 5 زیرمجموعه گرفتم در دو زمان متفاوت. 2 تا زیرمجموعه در یک زمان یعنی از 08/29/2018 و 3 زیرمجموعه در تاریخ 09/12/2018 گرفتم ما کاری به دو زیرمجموعه قبلی کاری نداریم میریم سراغ 3 زیرمجموعه ای که به نسبت تازه تر هستند. این 3 زیرمجموعه الان 4 روز هست که خریده شده اند اما از این 3 تا فقط یکیشون کلیک کرده و دو تای دیگه اصلا کلیک نکرده! خب این صد درصد میشه ضرر پس من باید با استفاده از ریکال این دو رو جایگزین کنم. اما یه مشکلی هست ممکنه شخصی که جایگزین میشه هم کلیک نکنه! اون موقع است که نباید پول خودمون رو الکی خرج کنیم صبر میکنیم تا تمدیدشون تموم شه. این از ریکال اما اون هایی که خوب کلیک می کنن رو باید چیکار کرد؟ من گفتم که شما به مدت 30 روز زیرمجموعه میگیرید اما اگه داشت مدت زمانش تموم میشد کافیه که روی مربع هر زیرمجموعه ای که خوب کلیک می کنه رو بزنی تا تیک بخوره بعدش در زیر جدول یک قسمت مثل عکس زیر می یاد

1_برای بازیافت یا همون جایگزین یا ریکال کردن

2_تمدید برای 15 روز

3_تمدید برای 30 روز با 5 درصد تخفیف

4_تمدید برای 60 روز و 10 درصد تخفیف

5_تمدید برای 90 روز و 18 درصد تخفیف

6_تمدید برای 150 روز و 25 درصد تخفیف

7_تمدید برای 240 روز و 30 درصد تخفیف

8_تغییر رنگ پرچم

این ها مخصوص سایت نئوباکس هستند و در سایت های دیگه درصد تخفیف ممکن فرق داشته باشه و قسمت 8 هم شاید وجود نداشته باشه.

اینم از زیرمجموعه ها در سایت ها کلیکی. چیزی رو تا یادم می یاد جا ننداختم اگه سوالی و مشکلی یا چیزی رو جا انداختم توی نظرات اعلام کنید.


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: 25 / 6 / 1397 ساعت: 21:35 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 12
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.94.152
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

آیا به این سایت اعتماد دارید؟

درباره ما

این وبلاگ جهت به موفقیت رساندن شما ساخته شده است و شما هرجا به مشکل خوردید می توانید به آیدی زیر برای حل مشکل و پشتیبانی گرفتن پیام دهید: omidvf1383@

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد میلیونی از اینترنت و آدرس mclixer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود